NY JOBB: Christoffer Nøkleby skal utarbeide helhetlige digitale løsninger. (Foto: Accenture Digital)

Rådgiver til Accenture Digital

Ansettelsen av Christoffer Nøkleby skal styrke satsingen mot varehandel og forbruksvarer.

Publisert Sist oppdatert

Accenture Digital har ansatt Christoffer Nøkleby til å bistå virksomheter i en stadig mer digital hverdag, ifølge pressemelding.

Nøkleby kommer fra stillingen som kommunikasjonsdirektør i Mercedes-Benz Norge, der han er ansvarlig for informasjon og markedsføring. Han starter i Accenture Digital første mars.

Helhetlig perspektiv

– Bakgrunnen for at jeg valgte Accenture er at Digital-satsningen er en sentral del av kjernevirksomheten. Det er ikke et internt byrå som er plassert på loftet eller i kjelleren. Det Accenture Digital leverer er relevant for alle Accentures kunder, og her vil jeg få jobbe langt mer helhetlig enn hva som er vanlig i tradisjonelle kommunikasjonsmiljøer, sier Christoffer Nøkleby.

– Christoffers bakgrunn og hans evne til å tenke helhetlig på digitale løsninger er etterspurt av våre kunder. Som global aktør har vi i Accenture Digital rammeverket på plass, og med Christoffer om bord vil vi kunne bygge videre på det i Norge og Norden, sier Stian Fossum, leder for Accenture Digital.

 

Ny jobb? Fortell oss om det med en mail til ITBransjen@cw.no. Husk bilde.