NYTT OM NAVN:

Julia Sørensen ny markedsdirektør i Antire. (Foto: Antire)

Antire styrker ledergruppen

Julia Sørensen er ansatt som ny markedsdirektør i Antire. Hun kommer fra Crayon, hvor hun de siste fem årene har vært direktør for Group Marketing.

Med denne ansettelsen er Antires ledergruppe komplett og selskapet rigget for ekspansjon og vekst, skriver selskapet.

– Vi er stolte over å få en kapasitet som Julia med på laget. Med hennes kompetanse og erfaring er vi klare til å akselerere veksten og bygge en sterk merkevare. Rollen som CMO er sentral for å definere hva vi er og formidle de verdiene vi leverer. Med Julias solide CV innen teknologibransjen er hun den rette til å gi Antire økt synlighet og større rekkevidde, sier Runar Vestrheim, administrerende direktør i Antire.

Julia Sørensen kommer fra Crayon, der hun var VP of Group Marketing. Hun ledet blant annet Crayons globale rebranding-prosess og etablerte en felles markedsføringsstrategi for hele konsernet. Hun har over 20 års erfaring innen B2B-markedsføring, i flere av dem i ledende markedsføringsroller i teknologiselskaper som Forcepoint, RSA og Acquia. Hun starter som Chief Marketing Officer (CMO) i Antire den 1. oktober.

– Antires mål om å skape en teknologikjempe med fokus på mennesker, traff meg umiddelbart. Selskapet har allerede et solid fundament med lojale kunder, dyp ekspertise, og en god bedriftskultur. Med Credo Partners i ryggen sammen med dagens lederteam, står vi foran store vekstmulighetene. Jeg ser frem til å forme Antires merkevare og markedsføringsstrategi, og bidra til videre vekst og suksess, sier Julia Sørensen.