BRANSJE:

Kim Henriksen, direktør for storkundesatsningen i Canon Norge, Terje Fagervik, daglig leder i Tradebroker og Erik Soelberg, Key Account Manager, Canon Norge. (Foto: Canon)
FORNØYDE: Kim Henriksen, direktør for storkundesatsningen i Canon Norge, Terje Fagervik, daglig leder i Tradebroker og Erik Soelberg, Key Account Manager, Canon Norge. (Foto: Canon)

Canon blir foretrukken leverandør til Tradebrokers medlemmer

Stiftelsen og innkjøpsorganisasjonen Tradebroker har inngått en ny rammeavtale med Canon Norge.

Avtalen som trer i kraft fra 1. oktober, har en varighet på inntil syv år, og dekker en årlig omsetning på opptil 50 millioner kroner.

Avtalen gjør Canon til førstevalget for Tradebrokers medlemmer, som til sammen representerer over 1300 selskaper og rundt 200.000 ansatte. Erik Soelberg, Key Account Manager i Canon Norge, uttrykker stor tilfredshet med at Canon nå er medlemmenes foretrukne leverandør innen dokumenthåndtering.

– Avtalen styrker vårt allerede gode samarbeid med Tradebroker, og vi forventer en betydelig økning i antallet bedrifter som vil dra nytte av våre løsninger, sier Soelberg.

Forenkler prosesser

Tradebroker forenkler innkjøpsprosessene for sine medlemmer, reduserer kostnader og frigjør tid ved å gi tilgang til noen av markedets beste avtaler. Den samlede årlige bruken av organisasjonens avtaler overstiger seks milliarder kroner. Terje Fagervik, daglig leder i Tradebroker, understreker hvor viktig avtaler som den med Canon er for både medlemmene og Tradebrokers merkevare.

– Vårt mål er alltid å tilby de beste tilgjengelige avtalene. Canon har vist en enestående evne til å levere løsninger som kombinerer høy kvalitet, kostnadseffektivitet og miljøhensyn. Vi er glade for å fortsette samarbeidet, og ser frem til resultatene våre medlemmer vil oppnå gjennom avtalen, sier han.

Ekstra stor fjær i hatten

Erik Soelberg beskriver Tradebroker som en viktig kunde og samarbeidspartner, med et stort og spennende nettverk av medlemmer.

Tradebroker sin forretningsmodell bygger på tillit, og derfor er vi spesielt stolte over å bli valgt. Dette bekrefter ikke bare Canons sterke markedsposisjon, men også vårt kontinuerlige fokus på service, innovasjon, kvalitet og miljø, sier Soelberg.