Integrert Superoffice
Integrasjonssamarbeidet med Connectmyapps skal koble Superoffice sin CRM til andre systemer.
Integreringsplattformen Connectmyapps leverer tilkoblinger mellom populære og vanlige bedriftsapplikasjoner og løsninger innen eksempelvis CRM, ERP, faktura og kundeservice. Nå inngår Connectmyapps og Superoffice nytt samarbeid, der sistnevntes CRM kan kobles til løsninger som Xledger, Visma, Mamut, Mailchimp og 24Sevenoffice.
- Mange kunder ønsker å få koblet Superoffice-programvareen sin til andre viktige systemer i sin bedrift, og vi ser at et samarbeid med Connectmyapps gir kundene våre en rimelig og brukervennlig integrasjonsløsning, sier Camilla Heidenreich Bommen, administrerende direktør i Superoffice Norge, i en melding.
Samarbeidet skal gi selgerne i kundenes virksomheter bedre tid til å selge og mindre tid brukt på manuelle oppgaver mellom forskjellige systemer. Det skal bli slutt på manuell synkronisering av kundelister og import og eksport til og fra Superoffice til ERP.
- Vår jobb er å automatisere salgsprosessene slik at selgerne kan bruke tiden på salg fremfor manuelle prosesser for å overføre data, sier medgründer og markedsføringsdirektør Nathan Bray i Connectmyapps.
Han lover også at prosessen for å komme i gang er enkel å utføre. Brukeren velger applikasjoner fra en meny og klikker seg frem til data som skal integreres. Disse overføres eller synkroniseres deretter hvert femte minutt.