BRANSJE:

LURTE: – Det ble etter hvert et spørsmål rundt oss om hvilken rolle vi skulle spille i dette markedet. Og jeg må være så ærlig å si at vi lurte på dette også internt, sier Tore Bjelland, Oracle Norge-sjef, om at selskapet ikke hadde en hyperscaler-sky. (Foto: Sverre Stenseng)

Oracle – En aggressiv «late bloomer»

Databasegiganten Oracle var sent ute med en skyløsning i «hyperscaler»-klassen. Nå tjener de penger på toppnivå, selv med lave priser i en aggressiv prisstrategi.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1. måned CW
Digital
39 kr

KJØP NÅ

KAMPANJE:
Årlig CW digital
1.900 kr

KJØP NÅ

Årlig magasin
og CW digital
3.450 kr

KJØP NÅ