NYTT OM NAVN:
Superoffice henter ny Norgessjef fra Try
Emilie Nøss Wangen blir ny Norgessjef for CRM-leverandøren Superoffice, med et klart mål om videre vekst i Norge.
Wangen har de siste årene vært daglig leder i konsulent- og teknologiselskapet Try Dig, hvor et av hovedsatsningsområdene har vært CRM og markedsføringsteknologi. Nå ser hun frem til å dele ideer og erfaringer som kan bidra til videre vekst for Superoffice, med Norge som fokus.
– Superoffice er et av de norske programvareselskapene som har lykkes med vekst og internasjonal ekspansjon, parallelt med å ha høye ambisjoner for fremtiden. Selskapet er i en spennende fase, og slik jeg ser det finnes det enormt mye potensial. Markedet Superoffice opererer i er et jeg kjenner godt fra før av, etter å ha jobbet i og med Hubspot i snart 10 år. Jeg ser for meg at dette blir litt som å komme hjem – hjem til en bransje jeg kom fra, sier Emilie Nøss Wangen.
Lars Engbork, administrerende direktør i Superoffice, ønsker Emilie velkommen til teamet.
– Vi er glade for å ønske Emilie velkommen til Superoffice. Hun bringer med seg et høyt energinivå, er svært kundeorientert, og med sin solide og relevante erfaring samt sterke lederegenskaper, er vi overbevist om at hun vil bidra til å styrke vår tilstedeværelse og drive videre vekst i regionen. Vi ser frem til å samarbeide tett med Emilie og resten av det norske teamet for å nå våre strategiske mål og fortsette å levere verdi til våre kunder og partnere, sier Engbork.
Emilie Nøss Wangen tar over roret som Norgessjef fra Camilla Heidenreich Bommen, som etter 12 år som Norgessjef går inn i konsernledelsen som Chief Solutions Officer. Her blir hun ansvarlig for å definere og drive strategien og visjonen for consulting i Superoffice.
Vil vokse i Norge
– Jeg gleder meg til å ta fatt på arbeidet med hvordan Superoffice og partnerne våre kan møte fremtiden og ta en større markedsandel i Norge spesielt. Jeg ser frem til å møte de ansatte, og fortsette arbeidet med å bygge et team som er klare for å være med på vekstreisen fremover. Vi skal i årene som kommer være det naturlige valget for CRM-teknologi i Norge, sier Wangen.
Hun jobbet fire år i den amerikanske CRM-giganten HubSpot, med et kommersielt fokus mot Norden. Som den første norske ansatte i selskapet, var Norge et naturlig sted å begynne forretningsutviklingen og det ble raskt klart at det var et stort potensial i markedet.
– Jeg husker fremdeles godt de første samtalene jeg hadde med selskaper i Norge om CRM-teknologi. De hadde så vidt hørt om det, og brukte manuelle og utdaterte metoder for å håndtere kundedata. De jeg pratet med som derimot hadde hørt om CRM-løsninger, refererte alltid til Superoffice. Det var en assosiasjon i markedet mellom Superoffice og CRM. Det er fremdeles slik i Norge i dag, at veldig mange henger bak i digitaliseringsreisen sin. Det skal vi gjøre noe med.