NYTT OM NAVN:

NYANSATT: – Jeg er ydmyk til oppgaven og å lære SuperOffice kundene å kjenne, sier Thomas Rødseth, som begynner som produkt- og teknologidirektør i november. (Foto: Puzzel)
NYANSATT: – Jeg er ydmyk til oppgaven og å lære SuperOffice kundene å kjenne, sier Thomas Rødseth, som begynner som produkt- og teknologidirektør i november. (Foto: Puzzel)

SuperOffice henter Thomas Rødseth fra Puzzel

Satser massivt på produktutvikling og innovasjon. Og større markedsandeler i Norge og Europa.

Thomas Rødseth ansettes som produkt- og teknologidirektør (CPTO). Han har de siste årene vært leder for produkt og teknologiorganisasjonen i den nordiske kundeserviceplattformen Puzzel.

– Jeg har alltid sett opp til SuperOffice som et selskap med en sterk merkevare, kultur og historie, og med en løsning som er relevant for de fleste bedrifter. Med de nye eierne, ny ledelse og mange kompetente medarbeidere så er det et bra tidspunkt å komme inn for å kunne være med på å utvikle selskapet og produktene til et nytt nivå, sier Rødseth.

Store investeringer

– Vi gjør nå massive investeringer i produktutvikling for å drive innovasjon og skape enda større verdi for kundene våre. Jeg er veldig glad for å kunngjøre Thomas som vår nye Chief Product and Technology Officer, sier Lars Engbork.

– Med over 30 år med suksess bak oss, er det viktig å få inn friskt blod for å lede oss inn i en ny og spennende verden av innovasjon, inkludert AI, der vi kan skape enda mer verdi for kundene våre, sier Lars Engbork, Group CEO i SuperOffice.

Mer relevant

Thomas Rødseth ønsker å bidra til å gjøre produktene relevante for enda flere kunder og partnere, samt å løse nye kundebehov for eksisterende kunder på en smartere måte.

– Jeg tror den enormt raske utviklingen som skjer innen både marked og teknologi gjør at det er et stort behov, og en stor mulighet, til å løse flere kundebehov gjennom mer automatisering og strømlinjeforming av kundedialogen. Og så tror jeg veldig på å sette brukeren i fokus gjennom å skape en god brukeropplevelse.

– Det sentrale er å kombinere forståelse av kundenes reelle utfordringer med mulighetene i teknologien, samt å sette brukeren i sentrum. Det er så mange muligheter at noe av det vanskeligste er å velge hva som er viktigst å prioritere, og gjøre dette i verdensklasse. Det skal vi gjøre. Vi skal være et vinnerteam som skaper vinnende produkter, sier han.

Thomas Rødseth tiltrer i stillingen i november.