REBELLER TROSSET SNØVÆR: Petter Northug og Trygve Hillesland, administrerende direktør i Netonnet trosset både spådommer om butikkdød og snøvær da de klippet snora for ny butikk og sponsoravtale på Alnabru. (Foto: Anders Løvøy)

Åpner butikker, men de må henge sammen med nettbutikk

Netonnet tar med seg ski-rebell og skap-gamer i stor satsing på omnikanal i norsk varehandel. Etter pandemien vil kundene gå i fysisk butikk, men den må henge godt sammen med e-handelsløsningen. 

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1. måned CW
Digital
39 kr

KJØP NÅ

KAMPANJE:
Årlig CW digital
1.900 kr

KJØP NÅ

Årlig magasin
og CW digital
3.450 kr

KJØP NÅ